Dagens meny..

Jag ligger halvt däckad här i soffan.. Som tur var har jag en underbart snäll kille som, trots att även han också är förkyld, orkar laga mumsig mat.. Så på kvällens meny står det ris, kycklingfilé och kantarellsås.. Mumma!!

Imorgon blir det till att ringa farbror doktorn och gå ditt med Lea, för hon har vart förkyld så länge nu.. Bäst att kolla upp det för säkerhets skull, och om inte annat kanske hon kan få någonting som hjälper henne med hostan och snörvlet..

Nä, nu ska jag nog ta och fylla på pepsidepåerna!!

Cola eller pepsi vilket är bäst?? Jag röstar helt klart för pepsi max!!



Att sitta själv är inte det lättaste.. Tippar gärna över lite då.. :)





Med lite stöd går det ju hur bra som helst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0