Bristningar..

Hehe, läste just i Katrins blogg att hon nu ska smörja in magen för att slippa brsitningar.. Det fick mig att tänka på min graviditet.. Haha..

Jag trodde jag var så lyckligt lottad att jag hade sluppit bristningar trots min helt enorma mage.. Tss, lilla flicka, ack så fel jag hade.. Jag hade ju visst fått en massa bristningar på magen..
Att jag inte visste om det berodde ju bara på att jag inte kunde se mer än den övre halvan av min mage.. Resten var ju gömt..
Och glad gick jag där ovetandes om vad som skulle komma när ungen var ute och jag helt plötsligt kunde se resterande delar av min mage.. Gaah!! :O





Inte färdigbakt men redan här var det ju ganska knepigt att se särskilt mycket av magen (ur min synvinkel, andra kunde ju i stort sett bara se en mage traska omkring)..



Men hur som helst.. Jag hoppas det funkar bra för Katrin att smörja in magen så hon slipper bristningarna.. (Helt ärligt så är de ju inte helt snygga)..


Kommentarer
Postat av: Johanna

försvinner bristningarna sen eller är dom kvar? för en som har noll koll på sånt!



oh fan vad störigt att d einte fattar det, för jag menar så kul är inte cellprov, bätttre hoppa på de som inte går och gör det-



Tack är så nöjd!

2009-10-27 @ 14:34:19
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men eller hur ;D

2009-10-27 @ 15:39:39
Postat av: SOFIA

tacktack, :) a födelsedagen blev jätte fin. :P kram.

2009-10-27 @ 16:28:51
URL: http://sofiabacklund.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja, jag har ju fött fem barn och kan bara konstatera att bristningarna jag fick med min första lilla tös är fortfarande kvar. Men vet du vad!? Jag är stolt över dom! Jag har fem underbara stora och små guldklimpar och dom är helt klart alla bristningar och blodförluster och smärta och ...allt vad man gått igenom för att få dom....

2009-10-27 @ 23:40:27
URL: http://mammatanten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0