Anna Anka style..

Kan Anka så kan jag.. Skrutt har fått modella lite, men attans, hon är nog ingen naturbegåvning.. Så fort kameran kommer fram börjar hon göra mystiska miner alternativt se halvdöd ut.. Nä, jag lär nog inte kunna tjäna några stora pengar på henne direkt.. Tusan, nu måste jag ju skaffa en ny plan för att bli rik (kanske blondera mig och pumpa upp läpparna?!)..

Hur som helst, bjuder trots dotterns halvtaskiga modellande på ett par bilder..


Här har vi några saker att fokusera på och andra att undvika att titta
på.. 1. Kolla in frillan på min punkarbebis.. :O 2. Tänk bort de röda ögonen..
3. Jag har skaffat mig de skönaste (och kanske också de fulaste)
tofflorna i världen.. 4. Försök att missa det avskavda nagellacket..
5. Vill bara påpeka att man kanske inte ser allt för snygg ut när man
hurkar bakom bebis, än mindre när man gör det i långchalingar..




Lillbusan kan numera när hon är på det humöret hålla flaskan själv..
Blicken på den här bilden får det dock att se ut som att vi spetsat
flarran med något lite starkare.. (Notera även storleken på flaskan i
jämförelse med Lea..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0