Aj aj aj..

Jag HATAR min galla.. Kan inte någon snäll doktor ta bort den?! Gallanfall nu igen, ingen höjdare att sitta lutad över toaletten och spy ur sig inälvorna.. :( Jag blir så irriterad på det här.. Vad har jag gjort för ont för att förtjäna det här.. Jo, jag har fött barn.. Tack för den.. Trodde allt att det var något fint och vackert att föda fram en fantastiskt liten varelse till vår jord, men icke.. Tydligen har jag syndat eller något och fått det här som straff.. Okej att hon är en liten bastard född uatnför äktenskapet.. Men trodde nog att vi var så moderna nu för tiden att vi inte behövde straffas för det..
Dumma, dumma galla!!

Nä, tänker nog gå och lägga mig och hoppas på att morgondagen blir gallbesvärsfri.. Blä!!

Ps. ät inte popcorn om du har tänkt att kräkas, popcorna åker upp i näsan då.. Ds..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0