Snurrar..

Jag gick och la mig, tänkte lite, gick upp och tog en cigg, gick och la mig, tänkte ännu mera, gick upp och ligger nu här i soffan framför datorn.. Det är lite sådär när man bärjar tänka när man lagt sig i sängen.. Det är som väldigt svårt att sluta tänka då.. Helt enkelt ingen mening med att ligga kvar för det finns ju inte ens chans att man ska kunna somna när man har en miljard tankar som snurrar inne i bollen på en..

Just nu är det väldigt populärt här hemma på min sänghalva att tänka bröllopstankar.. Idag var det bara 5 veckor kvar till bröllopet.. Vårt bröllop vart ju väldigt snabbt påkommet att vi skulle ha så det är många grejer som ska fixas på lite tid..
Det är dumt när man skulle vilja spendera nätterna med att sova.. För det är ju väldigt lätt hänt att man börjar tänka lite..

På de här 5 veckorna som är kvar har vi en hel del som ska fixas alltså.. Vissa av sakerna ska fixas denna vecka för att det inte ska bli för tight med tid.. Inte för oss kanske, utan för de som måste fixa sakerna åt oss.. Dom som behöver veta vad det är vi vill ha.. Blomsternissarna och trårtnissarna, fotografnissarna och klädnissarna..
Lite har vi ju hunnit fixa redan men inte nära på allt..

Saker som är kvar:
-Boka tid för tillfixning av klänningen
-Tillfixa klänningen
-Fixa kläder till den blivande maken
-Skor till mig
-Underkläder
-Boka tid för klippning och färgning
-Klippa och färga
-Fixa frisyren
-Hitta någon som kan fixa naglar och boka tid
-Fixa naglar
-Hitta någon som kan fixa smink
-Fixa smink
-Beställa blommor
-Beställa tårta
-Inhandla mat
-Inhandla dryck
-Kolla om allt finns i lokalen i porslinsväg
-Fixa personal
-Boka fotograf
-Boka DJ
-Göra program
-Hitta toastmaster
-Göra bordsplacering
-Förbereda maten
-Eventuellt handla allt det som kanske fattas i lokalen
-Pynta lokalen
-Skicka papprena om hindersprövningen (som gick bra, vi får gifta oss) och vigselintygspapprena till pastorsexpeditionen
-Kolla så gästlistan verkligen stämmer (vilket den nog inte gör)

Sen är det ännu fler saker att göra.. Men såhär mitt i natten är det svårt att komma på allt.. Men som sagt så är det en hel del som snurrar i mitt huvud när jag ska försöka sova.. Inte jättekul men vad gör man.. Om 5 veckor är det i alla fall över.. Inget mer tänkande, bara varande..

Nähä, ska nog försöka sova nu, igen.. Men först bjuda på en skruttbild efter all den här texten.. :)






Frågan är varför hon fick olika färg på ögonen på bilden.. Ser ut som att halva ansiktet ligger i dimma, men vad jag vet så hade vi ingen dimma i vardagsrummet den dagen.. Och den där tungan kommer alltid ut när kameran kommer fram.. Ett mysterium..

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

hehe asså, öl som är så gott:D endel att fixa men inte ska du ligga sömnlös för de, de fixar ni:) hihi härlig bild å lilla tungan hihi

2009-11-27 @ 08:33:14
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Gudmor Malin

OJ! Då vart det visst ändå en väldigt helhel del... voojp :/ men Linda klarar ju typ allt så... :)

2009-11-28 @ 09:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0