Slutligen..

Så var det dags för de sista bilderna från vår vandring ute på stada.. Blev en sväng ner till centrum först för lite affärstitt och sushilunch.. Hade dock en mycket hungrig skrutt som förde liv härligt pinsamt mycket på restaurangen innan jag till slut lyckats få hennes mat värmd..

Efter det blev det en tur till A6 för mera affärstitt och även en del shopping.. Behövde köpa massor med nytt smink då mitt börjar bli för gammalt.. Sen har jag blivit lite känsligare i hyn på äldre dar.. :P Och kul var det att handla smink för jag fick en massa presenter för det att jag handlade så mycket.. :D Sen kunde jag inte låta bli att shoppa kläder till skruttibangbang och även två par tofflor åt mig själv.. ;)





Skrutt hade lyx som vanligt och fick åka vrålåk..





Malin är allt ett riktigt stolpskott.. ;P





Skrutt fick ju slöa i vagnen men någon är väl tvungen att jobba och slita med att få vagnen framåt..





Dock var nog skrutt lite osäker på mammas vagndragarkunskaper då hon såg smått livrädd ut..





Malin busade och fick sig en massa skratt från den annars något svårflörtade lilla donnan.. :D





För att avsluta det hela en bild på shoppingresultatet och presenterna.. Dock jäkla kass bildkvalitet.. :/




Ja, det var vår dag hittills.. Nu blir det nattning av barn (Malin jobbar på det) och sedan matlagning.. Kyckling, ris och kantarellsås.. Mumma!! :)

Kommentarer
Postat av: juliairene

tack tack :D

händer det något kul idag? :)

2009-11-15 @ 11:37:19
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0