Olika nivåer av pigghet..

Här i det Rosenlundska residenset håller vi på och mornar oss.. Vissa har kommit lite längre än andra dock.. Karln har ju redan vart på jobbet i många långa timmar, Skrutt gymmar järnet och jag, nä jag har inte kommit särskilt långt alls.. Känner mig en smula död.. Men det är väl som det brukar vara på morgonen här hemma.. Skrutt är pigg som få och jag är ett vrak.. :D

Nu ska jag i alla fall försöka så sakteliga att få i mig frukost, cigg, på med kläder och träna lite.. Uj uj, finna energin först.. :O





Lilldonnan är ju morgonpigg och med ett strålande humör tillskillnad från mor sin..





Hon orkar till och med yoga på morgonen, fast hon kan i stort sett bara en enda rörelse/position.. Kobran is da shit.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0