Myser..

Sitter här och myser med min lillskrutta.. Hon tittar med stora förundrade ögon på mig.. Och jag undrar vad hon tänker på egentligen.. :) Vad är det som försigår där inne i hennes lilla huvud?!
Idag tog vi en lång sovmorgon (igen).. Vi är nog dom slöaste tjejerna i det här huset.. Skrutt och jag gick inte upp förrän kvart i tolv idag.. Hehe.. (Fast vi var faktiskt vakna vid 9 för att en lite fröken ville ha lite mat  då)..
Men nu sitter vi här och slöar framför datorn båda två..

Vi fick tillbaka wii-fit:et häromdagen så igår och i förrgår tränade jag med min wii fitness coach.. Man kan inte tro att det ska vara så jobbigt med tv-spelsträning.. Men ta mig fan.. Jag har så fruktansvärt ont av träningsvärken så jag kom knappt ur sängen imorse.. Ja jisses, det är inte nådigt vad min kropp ber mig sluta upp med de här dumheterna och återgå till soffliggande och godisätande.. ;P





Vi myste förra veckan också.. :) Vi myser varje dag faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Gudmor Malin

HA ha haaa! "Wii-fit:et" - sicket kulknas ord! Hehe... klart att det är jobbig träning! Du är så duktig så :) & shittans vad skrutt blev sötnöt på den bilden!

2009-11-25 @ 07:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0