Morsning korsning..

Jahapp, vaknade utan att klockan hunnit ringa idag.. Inte illa pinkat.. Fast, jag vet inte om det berodde på mig själv eller på skrutt.. Nu har hon fått lite frulle och jag ska väl också ta mïg något litet, sen blir det påklädning och iordningfixning.. Måste ner till affären och fylla på förråden inför veckan.. Det är ju en viss liten dam som tar slut på sina blöjor väldigt fort (och det är inte jag)..

Annars då?! Jo, hade sista OSA-dag igår till bröllopet men har fortfarande inte fått svar ifrån alla.. Vet inte om en del kanske tänker att om man inte ska komma behöver man inte svara?! Fast jag tycker nog att man gör det i alla fall.. Blir så himla svårt att få ordentlig koll annars..

Nähä, nu fortsätta med morgonsysslorna..





Ett stycke mysig liten knubbis.. :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Meh.. fuskigt att din bebis vaknar vi halv nio! Min vaknar vid halv sju o då e det bara att gå upp o leka!

2009-11-16 @ 08:54:50
URL: http://miliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0