Kämpa, kämpa..

Godmorgon!! Idag blir det fullt ös minsann.. Älskling är på jobbet (som vanligt) och Lea och jag har gått upp och ätit frukost.. Ja, jag har ju förstås kollat in lite bloggar också.. :P Idag bär det ju av till K-holm så måste hinna med allt innan vi ska hoppa på tåget..
Nu blir det träna någon timmer eller så.. Sen bada skrutt och duscha mig.. Hitta fina kläder till oss båda.. Eller nä förretsen.. Eftersom jag vet hur skruttisen ser ut efter att hon ätit mat så får hon vänta med bad och påklädning tills efter maten.. :)
Sen får vi försöka snygga till lite mer här hemma och packa.. Betala räkningar och allt annat sån't som måste fixas innan vi far.. Åka in till Jönköping och se om man får lite tid till att gå på stan innan tåget går.. Sen tåg till skövde, sitta där och vänta i 45min eller något och sen hoppa på andra tåget.. Är framme i K-holm vid tio i nio ikväll så det blir en lång dag för lillfisan..
Jaja, helt meningslöst inlägg.. :D Men så kan det vara ibland.. (Skriver nog mest det här för att få skjuta upp allting en liten stund, är inte riktigt sugen på att börja träna nu)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0