Juligt..

Shit vilken slödag det är idag!! Malin åkte hem idag så jag har bara slappat, inte ens kommit ur morgonrocken och i kläderna än.. Fy skäms!!
Det har i alla fall vart kalaskul att ha Malin på besök och kan knappt vänta tills bröllopet då vi träffas igen.. :)

Någon som har kommit i kläder idag är skruttan.. Hon fick ha nya fina kläder på sig.. Såg riktigt julig ut minsann.. :)

Nu blir det ännu mera slöande, kolla på topmodell och änglar och demoner idag.. Sen ta en lååång dusch.. Än så länge har jag bara legat i soffan och kollat när älskling spelar tv-spel, haha.. Inte ens orkat lyfta upp min bok..





Skrutt gjorde ett litet test för att se om klänningen var något att ha.. Ta en tugga och jo, den var godkänd.. :)





Klänningen hade dessutom en mycket fin rosett som var fantastiskt spännande att dra i..




Åh, nu plockade karln fram chips.. Jag som inte kan äta det utan att få gallont.. Men jag är också sugen på salt.. Kanske poppa lite popcorn?!

Kommentarer
Postat av: juliairene

hahahah

:D



min pojkvän har varit här.. nu ska jag plugga o lite. sen ska jag in till honom och sova där :)

2009-11-15 @ 16:41:31
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi ja ;) ojojoj under 2 timmar, de är nog rekordsnabbt! ;) åh supersöt klänning, tur den blev godkänd hihi

2009-11-15 @ 21:50:52
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0