Hur göra?!

Det har uppstått lite problem.. Blöjbyte och cigg är avklarat.. Frukosten står på tur och efter det tänkte jag att Skrutt och jag skulle få lite kläder på oss.. Här har vi problemet..
När vi åkte hem från K-holm tog vi ju med oss alla de pappas saker som blev kvar efter loppisen.. Allt det ställde vi in i "barnrummet"..

Saken är den att i detta barnrum har Skrutt sin garderob och jag har en byrå med en del av mina kläder i..
Alltså för att vi ska kunna klä på oss behöver vi komma fram till garderoben och byrån.. Men hur ska det här gå till?!

Det står kartonger, skrivbord och ännu fler kartonger ivägen.. Jättemycket ivägen!!





En oigenomtränglig mur av kartonger..



Nä, jag tror att vi får gå utan kläder idag för jag kan då rakt inte förstå hur vi ska kunna komma åt våra kläder..
Hjälp någon?!

Kommentarer
Postat av: Emilia

2009-11-13 @ 10:25:31
URL: http://miliaz.blogg.se/
Postat av: Emilia

Kankse ska skriva nått oxå.. haha.. Ja han e riktigt stor nu.. snart 9 månader.. tiden går fort just nu...

2009-11-13 @ 10:26:12
URL: http://miliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0