Hårdkörning..

Jag vet att det är dumt att jojobanta.. Men nu är det ju som så att jag ska gifta mig om lite mer än en månad och då vill jag banne mig göra vad jag kan för att se så fräsch ut som möjligt den dagen.. Så nu går jag hollywoodstyle med få kalorier in och massor kalorier ut.. För min del så gör det ingenting om dom kilon jag går ner nu kommer tillbaka efter bröllopet.. Det kan jag fixa då med den klassiska "livsstilsförändringen".. Men det är ju som såhär va att jag bara tänkt gifta mig en gång och då vill jag ta mig fan göra allt jag kan för att se så bra ut som möjligt..
Om jag förfaller efteråt så gör det ju inget, då är vi ju redan gifta och han är fast.. ;P Närå, men jag är ju faktiskt tjej/kvinna och då är det rätt lätt hänt att man tänker på hur man ser ut och hur man skulle vilja se ut.. Har märkt att de två sakerna oftast aldrig är desamma.. :P
Kan bli lite irriterad på mig själv när jag tänker tankar som att om jag bara var några kilo lättare, om jag bara hade längre hår, om jag bara....... osv.. Vet ju att det inte spelar någon roll, inre skönhet och bla bla bla är det viktiga.. Men tror bara inte riktigt att de andra delarna av min hjärna har förstått det där.. Den smarta delen vet precis hur det är men resten, nä ingen koll alls..
Så därför tänker jag köra på och lyssna på de mindre smarta delarna av min hjärna.. För jag vill vill vill se hyffsad ut på mitt bröllop!!





Jag vill inte ha lika många hakor som skruttisen på bröllopet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0