Goodnight, sleep tight, don't let the bedbugs bite..

Oj vad jag har blivit dålig på att skriva blogginlägg på sistonde.. Men det blir lätt så när man inte gör så mycket spännande och dessutom har fullt upp med att tänka, planera, fixa och dona.. Fast jag ska nog försöka återgå till mitt forna bloggande för jag tycker det är ganska kul att skriva av sig lite.. :)

Dagen har bestått av städande, tvättande, wii-fit:ande, tv-tittande och datortittande.. Inget spännande direkt men en helt okej söndag.. Det behöver ju inte hända så mycket på söndagar..

Nu ska jag allt ta en snabbdusch och sen sova.. Är riktigt trött nu, har ju trots allt vart uppe sen halv åtta (då jag vaknade på soffan, oops)..
Blir först en liten bild på en något skitig men väldigt proffsbloggig skrutt.. Som vi alla vet (och som jag skrivit många gånger tidigare) så äter ju alla bloggare sushi.. ;) Lånade bilden av Malin, igen, men hon är mycket bättre på att ta kort än mig och gör det hela tiden..





Lea vet att det är sushi som gäller om man vill vara någon i bloggvärlden.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0