God(?)morgon..

Hej hopp!! Åh, vad jag är pigg och fräsch idag.. ICKE!! Lyckades efter många om och men somna vid 3-tiden igår(idag).. Sen vaknade jag vid strax efter 4 av att skruttiplutti var vaken och att jag hade ont i gallan.. Kul, kul.. Som tur var somnade skrutt fort och min galla gick över skapligt fort efter medicinen också.. Somnade om någongång efter 5.. Sen vaknade skrutt vid 8-tiden och ville ha mat.. Härligt.. Men vi lyckades somna om båda två efter att hon ätit.. Välbehövligt.. Nu har vi vart uppe någon timme och jag känner att jag helt klart hade kunnat behöva sova ett par timmar till..
Men men..

Dagen lär väl mest bestå av fixning inför helgen då det blir en tur uppåt till K-holm.. Trevligt men stressigt.. När jag är där måste jag boka tid för klippning/färgning, boka tid för tillfixning av klänningen, hitta skor, beställa blommor och beställa tårta.. Sen är det nog en hel del till som ska fixas men kan inte komma på vad just nu..

Ja ja, nu ska lillstumpan ha lite mat, får se vad det blir för spännande idag..





Gladskiten.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0