Glömde..

Hmm, jag har kommit underfund med en sak.. Det är väldigt dumt att ha godis ligga kvar på bordet efter sin senaste fross-session.. Det blir lätt att man inte orkar äta sin något vettigare frukost då.. Oops.. :O





Kan ju inte påstå att gårdagens kvällsmat var speciellt bra den heller.. :P





Jag är i alla fall en riktig toffelhjälte.. ;)





Oj, jag glömde en sak förresten.. Har ju inte visat de fina julklapparna vi fick av Malin..





Men här är dom.. :) toffifee, tavla från dopet, örhängen, söt body och mysig "sparkdräkt"..

Kommentarer
Postat av: Gudmor Malin

Jag ser inte mina egna knasiga kommentarer! Whyyyy??! Testar nu då :D Varsegoodie!

2009-11-25 @ 07:16:18
Postat av: Gudmor Malin

Haha! Bara för det syntes den! Hihi...

2009-11-25 @ 07:16:59
Postat av: partyblöjan

jag ser några.. :)

2009-11-25 @ 09:07:38
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0