Fasiken, glömde..

Skrev ett inlägg förut om presenter i massor som bebisar får när de är nyast i släkten/kompiskretsen.. Skrev om presenter som Skrutto fått och skrev om vad fasen jag ska köpa i julklapp till henne.. Har problem med det där för vad passar en 7månaders bebis (som hon kommer vara då)?!

Ja, lite sånt skrev jag.. men sen glömde jag visst att publicera.. Tokigt..
Men nu har jag skrivit det här.. Och det täcker typ det som förra inlägget som inte kom upp handlade om..
Sen var det en bild också.. På den fina mysdressen skrutt fick när Malin var här..





Ni får bara baksidan av den med det söta rumhjärtat.. Men framsidan är randig som hjärtat.. :)

Kommentarer
Postat av: Iris

Så fin blogg du har! Nu har jag suttit och läst genom varje inlägg under igår och idag haha. Super bra för mig som egentligen borde plugga;) Så söt Lea är, kul att kunna följa ditt liv en smula.

2009-11-24 @ 17:49:31
Postat av: partyblöjan

haha.. illa, måste ju plugga ordentligt ju.. ;P

2009-11-24 @ 17:53:21
URL: http://partyblojan.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Ja hoppas att den här rumpnissan kommer snart(på fredag fast typiskt att man jobbar då)Jag tror nog att tomten vet vad skrutt vill ha.=)

2009-11-24 @ 19:23:10
Postat av: partyblöjan

jopp.. på fredag kommer hon allt.. då tycker jag allt att tomten borde ge en stackars mamma lite tips.. ;P

2009-11-24 @ 20:19:01
URL: http://partyblojan.blogg.se/
Postat av: Gudmor Malin

Naaaaaw! I know! & givetvis gör sig min fina outfit finast på en liten skrutt :D Snart kommer jag igen och skämmer bort damen..... mooooahhhaaaahhaaaaa!!

2009-11-25 @ 07:03:18
Postat av: partyblöjan

hehe.. minsann..

2009-11-25 @ 09:06:32
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0