En ny dag..

Jaha, så vaknar man upp till en ny dag efter att ha sovit alldeles för lite.. Skönt.. :/ Men men, så kan det va.. En lååång dusch senare så känner jag mig i alla fall lite piggare.. Nu lite frukost och sen fullt ös.. Göra färdigt allt pappersskit jag har.. Åka iväg till skatteverket och lämna in hindersprövningen, igen.. Vi råkade glömma kryssa i ett par rutor om att vi inte är syskon.. :) Så de vart nog lite fundersamma skattetanterna..
Kanske att man ska ge det ett sista försök det där med skor till bröllopet.. Hittar jag inget nu (efter att redan ha kollat i 10 skoaffärer) då tänker jag fan gifta mig i mina hello kitty-tofflor.. De är ju åtminstonde vita.. :/
Sen blir det handling och storstädning..
Och ja, det är väl planen.. :) Nu, skynda skynda..






Mamas little helper.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0