4 månader..

Idag har pappa vart död i 4 månader.. Konstigt det där, hur tiden bara går.. Jag har fortfarande lite svårt att förstå att han är död.. Vi träffades ju inte så ofta men pratade en hel del i telefon.. Känns konstigt att inte kunna ringa till honom när jag har tråkigt..
Kan känna mig lite arg över att han är död.. 49år, det är fan ingen ålder.. Och hur sjutton kunde det bli såhär.. Inte ens en vecka efter att vi sågs på Leas dop så var han död.. Vem går och dör efter en blindtarmsoperation?!
Nä, inte coolt..

Idag blir det till att storstäda.. Behövs verkligen!! Måste se trill att få tomt på golvet nu när skruttisen rullar runt överallt där.. Hon krockar ju med massa grejer hela tiden.. :) På tal om skrutt, hon sover och det gör älskling med.. Slöfockar dom där alltså.. :D

Nä, nu ska jag ta och sätta igång..





Mamma, jag, pappa och Lea.. Mamma har stooort hår, jag ser allmänt död ut och pappa ser väldigt gammal ut.. När blev han så "gammal"??

Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland är det orättvist. Skickar en stor kram.

2009-11-21 @ 11:21:28
Postat av: partyblöjan

jo, det är mycket orättvist ibland.. men tack för kramen.. :)

2009-11-21 @ 11:25:46
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0