1+9+8+5=23..

Jahapp, har precis kollat klart på the number 23 med Jim Carrey.. Tyckte allt att den var riktigt bra.. :) Gillar när Jim Carrey spelar lite allvarligare roller istället för att bara göra grimaser..
Man blir ju lite inspirerad av filmen och måste räkna efter lite själv.. Hittar några 23:or (även om de kan vara lite långsökta vissa av dom)..
Jag är född 1985: 1+9+8+5=23.. Jag har 4 namn som består av 5, 5, 8 och 9 bokstäver: 5+5+8+9=27, 27-4=23.. Siffrorna i min adress: siffrorna i postnummret blir tillsammans 17, gatu/husnumret är 4 och jag bor 2tr upp: 17+4+2=23..

Sen orkar jag inte klura ut fler 23:or alls för det är ganska knepigt att komma på någon lösning till att få slutresultatet 23.. Och nu var det många år sedan jag blev fördig med skolan, så jag behöver inte räkna matte längre.. ;P





Värd att se minsann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0