Vinterbonat..

Nu har jag allt vinterbonat lite här hemma.. Nej, jag har inte isolerat lägenheten utan bara julmysat till den lite.. Bytt gardiner i köket och satt fram adventsljusstaken och en julduk.. Sen har jag plockat fram julgranen också.. Vi har väldigt lite julpynt så man får ta vad man har.. Och eftersom vi ska vara i K-holm över jul så vill vi passa på att jumysa här hemma medans vi kan.. Riktigt mysigt vart det..

Sen har jag vinterbonat skruttans lekhörna lite också.. Nu förtiden ligger hon ju inte kvar i babygymmet många sekunder utan rullar iväg ut på golvet.. Jag tycker att det ser lite kallt ut att ligga på golvet så nu har hon fått en fluffmatta under gymmet så hon kan rulla ut på den istället.. Hennes hörn blev docik inte så julmysigt, mer sommarmys.. Mattan är nämligen illgrön och ser lite ut som en gräsmatta.. Men det får duga för henne, hon har ju ändå ingen aning om att det är vinter och snart jul..





Här har vi julgransmys.. Det syns inte på bilden men granen är full av blåa och silvriga kulor..





Och här var det lekhörnsmys.. Kan hon ligga och dra mattan i håret istället för mamma..

Kommentarer
Postat av: Gudmor Malin

jul jul stråååååååålande jul :)

2009-12-05 @ 12:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0