Vajsing..

Är det okej att sova nu?? Vet fasen inte vad det är med mig, ligger här på soffan helt död.. 3:e dagen jag inte orkar klä på mig något annat än morgonrock.. Inte okej, ge mig energi snarast!! Nä, något vajsing är det nog med min kropp för den vill inte alls vara med.. Och till råga på allt så är jag hungrig också.. Men inget har vi att äta.. Väntar på att killen ska stänga av tv-spelet och knalla iväg till affären..

Vi har ringt runt lite idag inför bröllopet så en liten bit på vägen har vi väl kommit i alla fall.. Men det känns som att det inte finns något slut på allt som ska fixas.. Och blir liksom lite tröstlöst att göra grejer när det ändå aldrig blir klart.. Men men, nu är det inte lång tid kvar och sen är allt det här över!! Skönt!!

Nähä, om man skulle försöka ge mannen lite fina vinkar om att det börjar bli dags att bege sig till affären..





Bringin' down tha house..

Kommentarer
Postat av: MAULIN

Åh! Vilken finfin överdel ;P

2009-12-11 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0