Tillfredställelse..

Gaah!! Håller på att bli tokig.. I brist på energi så ligger jag och spelar diverse beroendeframkallande spel på datorn.. Men nu kokar snart min hjärna av alla koncentration.. Nä, får nog ta en liten paus.. Men det är svårt att slita sig.. Kanske man skulle ta och ringa mor sin för att leda bort tankarna från de däringa spelen?!

Igår när vi tog bort alla lakan ur sängarna kom det fram en väldans massa borttappade nappar ur skrutts säng.. Konstigt det där, för jag tycker man letar och letar när man ska lägga henne, men inte fasen kan man hitta någon napp.. Men hur som helst, igår kom dom fram.. Och skrutt hon var i himmelriket.. Låg och badade i nappar.. :D
Det är fantastiskt vad lätt små bebisar kan bli lyckliga.. En puss från mamma eller några nappar.. Om man ändå vore lika lättillfredsträlld själv.. Fast det är jag ju nästan.. Bara ge mig ett glas pepsi max, lite godis och en Kalle Anka-pocket, sen är jag lika nöjd som skrutt..






Jobbigt när man inte har tillräckligt många händer..






Men skruttan lyckas trots det bristande antalet händer..

Kommentarer
Postat av: emma

haha roligt hur napparna "försvann". likadant med typ hårklämmor och snoddar.

2009-12-21 @ 15:38:23
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0