The shitlock is GONE, G-O-N-E!!

Halleluja!! Haaalleluuuuujaa!! Jag har lyckats få bort min shitlock (alltså min enda stora feta tovdread).. Weii!! Det tog tid och jag fick fan-i-helvetes-jävla mycket kramp i armarna, men det gick.. Den är borta och jag har nu värsta prinsesshåret.. Eller nä, det har jag ju inte riktigt, det är fortfarande flottigt som fan.. Men det kan ju allt en dusch råda bot på.. Men jäklar vad jag är lycklig som fick bort den där shitlocken.. Den var sjukt irriterande.. Men det blir så om jag inte borstar håret på ett par-tre dagar.. Mitt hår är som ganska risigt och BEHÖVER toppas.. Toppas rejält, egentligen kanske klippas ner till någon centimeters längd.. Men f**k heller, jag ska ju ha lååångt hår på bröllopet med värsta frillen hade jag tänkt, så lite toppning får räcka.. Eller njae, en rejäl klippning lär det ändå gå åt.. Tunna ur och klippa upp lite.. Just nu börjar mitt hår på att vara lite för tjockt och långt för sitt eget bästa.. Man kan tro att långt tjockt hår skulle vara någonting bra, men icke.. Inte när det tynger ner håret så att jag får en slickad, platt sliskfrilla uppe på huvet.. Inte bra..

Oj jäklar vilken blafftext det blev bara om mitt hår nu.. Vem fasen orkar läsa allt det där?! Äsch, orkade jag skriva det kan väl någon stackars sate orka läsa det.. Pleeease!! Jag blir så glad när det är någon arm stackare som läser min lilla blogg.. Vet dock att den vart väldigt beige och ointressant på sistonde, men fan, jag har ju inte vart ritkigt på topp (är inte).. Men, bättring utlovas!!







Mitt huvud är ett stycke slickepott och vi är två styckena mongon (kanske är icke-korrekt att använda sig av det uttrycket, men det gör jag ändå)..

Kommentarer
Postat av: emma

grattis till att du fick rätt på håret ;) och ja, tiger måste vara en idiot om han inte gillar my hot body! hur är din kväll bejb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0