Teknik ger mig huvudvärk..

Nu har man kollat andra finalen för dagen.. Biggest loser.. Kan inte låta bli att tycka att det är mycket underhållande att titta på människor som går ner i vikt.. Men resultaten är ju rätt fantastiska.. Sen kan man jku fråga sig hur många som håller vikten när tävlingen är slut.. Tacka fan för att jag också skulle ge järnet för att gå ner miljoners med kilon om jag fick $250 000 för det.. Men sen då, när de inte har ett stort pengapris att se fram emot.. Vad händer då?!

Håller på att klura lite på hur mobila bredband funkar nu.. Fick hem ett sån't idag.. Tänkte att det kunde vara riktigt schysst att ha nu när vi ska vara borta länge och sådär.. Men jag har lite problem..
Fick hem ett brev idag där det stod att numret dom gav mig var upptaget men att de skickar med ett nytt simkort i kuvertet.. Det fanns inget nytt simkort i kuvertet.. Sen stod det att pin och pukkod står på simkortsgrejen.. men jag kan inte se några koder på det kortet som kom med i paketet.. Men i och med att de skrev att jag skulle få ett nytt kort i kuvertet fast jag inte fick det så kanske det ändå inte hade spelat någon roll om det hade stått koder på det kort som låg i paketet med tanke på att jag tydligen inte ska ha det kortet.. Oj, lång mening.. Men i alla fall.. Men om jag nu inte ska ha det kortet som låg i paketet, varför skickade de inte med ett nytt kort som de skrev att de skulle göra?!

Nä, jag och teknik går inte ihop men det blir fasen inte lättförståeligare av att det klyddar till det så förbaskat.. Jisses, min hjärna går på högvarv och kommer snart koka över.. Och jag fattar nada!!

Oh teknikgudar hjälp mig, jag ber er!!






-Woho, kolla vad jag kan.. Inga händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0