Snö, stolthet och datorer..

Jo, det var blött ute.. Och nu är det blött inne.. Härligt.. Det var knappt att vi kom hem.. Ner på byn gick ju bra, vagnen var endast fylld av en bebis och vi hade sällskap av herrn i huset.. Men sen stack han till jobbet och vi brudar shoppade loss.. Så när det var dags att bege sig hem var vagnen fylld med bebis (fortfarande, hon lämnades inte kvar på byn), 2 willyskassar, 2 ICAkassar, 2 julklappskassar och 1 paket blöjor.. Hej hopp!! Bråkighet nummer två: på vägen till stan så går det neråt, neråt, neråt.. På vägen hem (med alla kassar) går det uppåt, uppåt, uppåt!! Dumma, dumma skruttan som shoppade så mycket när vi var ute..

Nu slöar vi igen, som vanligt.. Hehe, vi är riktiga slöarproffs.. Här om dagen när jag låg i soffan och slöade så låg skruttis på golvet och busade runt som vanligt.. Efter en stund så märker jag att hon är borta, jag hör henne men kan inte se henne från min plats i soffan.. Går upp för att titta efter och hittar en kalasstolt liten toka som rullat till vardagsrumsdörren.. Nu hade det ju inte vart så speciellt att hon rullat dit om det inte vore för det att knäppungen längs vägen har rullat in sig i en filt.. Därav hennes stolthet..






En mycket stolt och nöjd skrutt..





Hittade en annan bild när jag tömde kameran.. Den var ifrån i söndags när jag satt och pulade med bröllopsprogrammet.. Bilden får tala för sig själv, men de som har svårt att lyssna med ögonen kan jag ju upplysa om att jag faktiskt INTE är en datanörd..






Satt i soffan med två datorer framför mig.. Kände mig lite nördig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0