Sjuk, sjukare, Partyblöjan..

Trött, sjuk och illamående.. Härliga tider.. Nu är klänningen och den blivande makens kläder hämtade och hänger hos mormor och morfar.. Säkrast så.. Har inhandlat lite tjusiga(?) underkläder och strumpor.. Fett med svårt.. Vet inte om jag skrivit det här, men jag har haft lite funderingar kring det där med underkläder.. Det var ju såhär va att jag började innan jag blev gravid med Lea på en F-kupa i BH.. Sen blev jag gravid och födde barn, fick då en I-kupa.. Efter att jag sluitade amma så gick kupan ner ungefär en storlek till H-kupa.. Jag har tänkt att jag ska få runt tre barn ungefär.. Om vi då räknar lite på det så kommer jag alltså med barn nummer två - gå upp tre kupstorlekar till K, ner en till J.. Sen kommer jag med barn nummer tre gå upp tre storlekar till M-kupa och ner en till L.. Och då kan man fråga sig: vart hittar man BH:ar med L-kupa?? Jag får verkligen hoppas att tuttarna inte följer samma mönster med resten av ungarna jag tänkt skaffa.. Det kommer ju aldrig funka.. Jisses..

Nej, det om det.. Nu sitter jag, syster och skrutt (även ett gäng katter, hej allergi) och kollar CSI NY och dator.. Vi har svullat lite sushi och B&J-glass.. Sweet.. Om ett tag ska vi väl försöka ge oss i kast med de däringa placeringskorten (igen, kommer jag någonsin bli färdig?).. Men hoppas bara på att det ska komma lite energi först..

Nä, fan vad dumt det var att bli sjuk nu.. Riktigt irriterande.. Kände mig sexy, sexy när jag provade bröllopsklänningen med mina febersvettningar och min rinnande näsa.. Mysigt!!

Aja, nu ger jag mig här.. Kanske dyker in på ett tag om jag har något vettigare att skriva..





När vi kom i tisdags var det någon som var lite restrött..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

ah det löser sig bejb! det kommer gå så bra så (: men klart man blir nervös, jag hade nog dött. ni kommer få ett underbart bröllop. glöm inte att folk måste ta många bilder så att jag får se det sen ;)

2009-12-29 @ 00:37:10
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hur mår du idag snygging? hoppas bättre!

2009-12-29 @ 13:33:26
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0