Say what..

Uppe med tuppen?! njae, skulle väl vara den halvdöda gammeltuppen då.. Vi sov lite länge idag.. Men det blir lätt så när man inte kan somna på kvällen/natten..

Blev i alla fall "färdig" med programmen igår, efter måååånga låååånga timmars väntan på att skrivaren skulle orka skriva ut dom.. Nu blir det väl bara till att fortsätta med allt annat skit som ska göras.. Ska försöka få de där jäkla placeringskorten klara.. Och nu tror jag banne mig att jag ska ha alla namn på gästerna så att jag faktiskt kan göra det.. Var ju som lite knepigt innan, svårt att skriva placeringskort om man inte vet det (namnen alltså)..

Usch, känner att jag inte är ritkigt vaken i huvet än, så får nog bli en uppdatering lite senare, när hjärnan också vaknat till liv..

Tack och hej, leverpastej..

Ja, just det förresten.. Var det inte sån däringa lucia och grejor igår?! En bild på det temat..






Kommentarer
Postat av: emma

haha så jävla gullig bild! vad sysslar ni med idag? har du vaknat än? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0