Planer..

Då har man äntligen gått upp då.. Eller äntligen och äntligen, jag hade ju gärna sovit några timmar till.. Kan inte förstå att jag ska vara så fantastiskt trött hela tiden..
Idag då, ska väl försöka få till de dära bröllopsprogrammen och eventuellt göra en bordsplacering och placeringskort.. Men det känns sisådär, har inte så mycket idéer just nu.. Fast jag ska försöka klura lite och kika runt på datorn och se om jag kan få lite inspiration..
Just ja, måste komma på en barnmeny också.. Urk, det är så tråkigt, varför kan inte barn äta samma som vuxna?! Eller det kan de väl i stort sett göra men vissa grejer är kanske inte så jättebarnvänliga..
Well well, nu blir det till att morna mig..





Kommentarer
Postat av: emma

åh så roligt! när ska ni gifta er?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0