Pappa periskop och mamma michelin..

Wihoo!! De har kommit iväg.. Bilen lyssnade på mina hot (tur för den) eller, jag menade förståss hejjarop.. :P Nu är det bara vi som ska bli klara tills dom kommer också.. Men vi är på god väg i alla fall.. Eller nä, men vi är åtminstonde två rena skruttar här hemma nu.. Både lillskrutten och storksrutten är sanerade.. Och välbehövligt var det..

Vi provade något nytt idag.. När jag ska duscha så brukar jag passa på när skruttis sover.. Men, om hon är vaken brukar hon få sitta i babysittern utanför och så duschar jag med öppen dörr (hon blir så grinig annars).. Problemet nu är ju att det är så förbaskat kallt så ska man duscha med öppen dörr fryser man ju ihjäl.. Därför fick skrutt slänga av sig kläderna hoppa ner i ett bad och sen lägga sig på en handduk på golvet i badrummet.. Då kunde jag ju allt stänga dörren och duscha.. Gick faktiskt riktigt bra..

Det enda som är lite sisådär med denna duschlösning är att jag känner mig lite obekväm alldeles näck framför bebis.. Fast hon har väl varit med om värre.. Hon kom ju trots allt ut ur mitt sköte.. Och dessutom har hon badat med pappa periskop ska hon väl kunna duscha med mamma michelin.. Tror inte att hon får men för livet faktiskt..






Ett stycke rent lillskrutt och ett stycke rent storskrutt.. :D

Kommentarer
Postat av: olatidman

haha härligt

2009-12-22 @ 15:07:12
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: emmaa

åh finfin bild på er två (: allt är bara bra med mig tack! sitter dock och fryser hela jävla tiden. hur är det med dig och den lilla?

2009-12-22 @ 16:56:09
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0