Panic on the streets of London, Panic on streets of Huskvarna..

Kors i taket!! Jag ser lite BLÅ himmel.. (Jag har visst blivit väldigt religiös på sistonde i mina inlägg, det måste vara alla galna sekt-jönköpingsbor som smittar av sig).. Men hur länge sen var det inte man fick se lite blått därute?!

Jaja, skitsamma, men det passar väldigt bra idag då vi måste bege oss utanför dörren.. Min barrikad mot det främmande, läskiga H-u-s-k-v-a-r-n-a (säg det inte högt, dom kan höra dig, och då är det ute med mig)..
I alla fall, vi ska som sagt var bege oss ner på stada.. Eller in till Jönköping (här i H-u-s-k-v-a-r-n-a finns det ju inte så mycket stad).. Behöver göra viss panikshopping inför bröllop och jul.. Planen var att vi skulle gå upp tidigt idag och spendera HELA dagen på stan.. Ehrm.. Kvart i tolv ringer mamma och väcker mig.. Så bra gick det att komma upp idag.. Så nu är det bara att slänga i sig lite frukost (potatisgratäng, hehe) och på med kläderna.. Blir nog inte till att piffa lite extra idag med tanke på tiden, tiden, tiden.. Den viktigaste affären stänger nämligen 15.. PANIK!!

Egentligen förstår jag då rakt inte varför jag sitter här och slösar bort min dyrbara tid, men har man ett beroende så har man.. "Hej jag heter Linda och jag är Bloggoman".. "Hej Linda" (i kör)..

Nä, nu får jag sluta.. Skynda, skynda, bara en backe kvar..






Skrutt är redo för panikshopping!! (Nä, hon sitter inte i ytterkläderna och dör medans jag äter potatisgratäng och bloggar, bilden är från ett annat tillfälle)..

Kommentarer
Postat av: emma

haha din dotter är så söt! och btw, jag gillade din lilla roman ;) hur är er lördag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0