Oh, min arma rygg..

Förresten.. Måste bara nämna att jag numera är invalid.. Någonting hände häromdagen och min rygg pajjade totalt.. Satan i gatan vad ont den gör.. Fick inte mycket sömn inatt för den däringa ryggfan.. Kan inte gå, sitta, ligga, stå, röra mig eller vara stilla.. Vilket blir mycket frustrerande för oftast gör man något av ovanstående.. Är jag verkligen så gammal så att min kropp håller på att haverera helt och hållet?! Det är fasiken sorgligt ju.. Huvvaligen.. Ligger här nu och undrar om det egentligen kommer bli någon sömn inatt.. Har tagit mig lite smärtstillande som inte hjälpt för fem öre.. Kul jul..

Den stora frågan är: kommer ryggen hinna bli bra till bröllopet?! Eller blir jag månne tvungen att skippa klackarna till förmån för lite ryggvänligare tofflor eller dylikt?! Och hur sjutton ska jag komma upp i kyrkan efter att man stått där framme och knäböjt?! Nä, jisses amalia, jag hoppas verkligen det hinner gå över..

För att avsluta detta deprimerande inlägg så bjuder jag på några bilder till från tidigare nämnda minijul..





Jag är tydligen ett geni, jag har vunnit alla omgångar av Geni.. Vi nämner inte att det var Geni Junior för personer i åldern 11-14..





El jycko Zack vart en smula trött av allt firande..






Skruttofjanten provade mosters julklappshalsduk.. Fråga mig inte vad hon gör för min..




Nä, nu ska jag sova.. Igen.. Brukar ofta bli så att jag av någon anledning råkar vara vaken fastän jag sagt att jag ska sova.. Några gånger varje afton.. Knepigt.. Men nu slumra in i en välbehövlig skönhetssömn.. Troligt..

Kommentarer
Postat av: emma

tack för det! jag är också helt jävla död. hoppas din rygg blir bättre sötnos!

2009-12-25 @ 02:54:51
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

usch då, hoppas ryggen blir bättre nu!

2009-12-25 @ 19:41:26
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0