Morgonhumör..

Tjena, tjena mittbena.. Här har ni en som sovit riktigt kasst inatt.. Precis allting störde mig.. Mannen som låg för nära och hela tiden skulle ha armen runt mig, magen som gjorde lite ont, täcket som knölade sig, en antydan till kissnödighet och så vidare.. Lyckades efter många om och men få några timmars sömn i alla fall.. Men idag blir det fasiken ingen utgång för skrutt och mig.. Nä, vi tänker hålla oss inne framför tv:n hela dagen..

Och nu snöar det, igen.. Snö, snö, snö.. Lär väl bli massor med snö nu den här veckan som kommer vara borta lagom till julafton.. Negativ, jag?! Nejdå, jag är inte negativ jag är bara realistisk..

Hmm, har märkt att mitt första nu-har-jag-vaknat-inlägg ofta är ganska negativt.. Kan det månne bero på mitt helkassa morgonhumör?! Jag fullkomligen avskyr morgnar.. Tycker dom är helt meningslösa och värdelösa..

Nä, kanske jag skulle ta och vakna till liv så att jag kan skriva ett lite trevligare inlägg om en stund..






En gammal bild (hur gammal kan en bild vara egentligen när dottern inte hunnit bli mer än 6½månad?) på skrutt och pappan som kollar tv.. Det är väl ungefär såhär det kommer se ut hos oss idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0