Män vs. kvinnor - toalettduell..

Jaha, återigen är dagen till ända och jag har inte fått mycket vettigt gjort.. Jo, tvätten förståss, fast den är ju inte klar.. Blev tvungen att boka en tid imorgon också för att det skulle hinna bli torrt.. Dåliga jäkla torkutrymmen.. Nu ska den här halvdöda bruttan gå och krama kudden.. Trodde jag skulle hinna med att bli pigg någon gång under dagen, men icke..

Och ingen kom med pepsi till mig.. Känner mig lite oälskad.. Dessutom är det ju juletider och jag har en hel hög med julklappar här som ligger och väntar på att få komma till en SNÄLL person.. Men folk verkar ju inte så jättesnälla.. Blir nog till att behålla julklapparna själv.. Hör ni det?! Va, va va?! Ni har bara er själva att skylla att ni inte får några klappar av tomten i år.. Och hör sen.. Någon ordning får det väl vara..

Nä, som sagt, dags att nanna kudden om man ska orka upp imorgon bitti och hämta tvätten (med imorgon bitti menar jag någon gång innan kl. 12)..

Nähä, inte gå och nanna kudden riktigt än då.. Var minsann någon som ockuperade toan.. Åh, känner jag den herrn rätt så lär jag inte få borsta gaddarna och dyka i säng än på minst en halvtimme.. Då måste jag ju genast ställa en fråga till allmänheten (alternativt de stackare som sitter och läser det här).. Varför, VARFÖR går män på toa så galet länge i jämförelse med kvinnor?? Har det att göra med något biologiskt?? Skulle det kunna vara så att vi kvinnor som ska kunna föda barn har enormt mycket bättre krystmuskler och därför kan klara av ett toabesök lite lagom snabbt.. Män då, som inte föder så mycket barn, har de alltså ingen koll på hur man krystar och blir tvugna att sitta bortåt en halvtimme-timme för att få det gjort som ska bli gjort.. Nä, konstigt det där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0