Luktar som en hel karl..

Kvällens andra halleluja-moment har nu kommit.. Det häringa kvinnfolket är sanerat!! Det tog någon timme i duschen men även det gick.. Tre skrubbar, tre tvålar och tre hårprodukter senare är jag en ny människa.. Ja, det krävdes såklart en rakhyvel och en fotfil också.. Men jäklar vad skönt det var att få bort den inte helt angenäma doften som mina armhålor utsöndrade.. (Som tur är har vi nu inga irriterande flugor-som-glömt-att-gå-och-lägga-sig kvar här, de har jag lyckats ha ihjäl med min svettarom)..

Något irriterande är det dock att jag luktar bortamatch.. Trots alla tvålar och grejer och krämer efter duschen så luktar jag karl (en väldigt ren karl, men ändock).. Lånade nämligen mannens rakskum när jag skulle göra kalhygge av skogen på mina ben.. Och jäklar vad det luktar man.. Spelar ingen roll vad man försöker dölja det med.. Herrproduktsdofter överlever ALLT!! Men vad fan, jag kan stå ut med att dofta man när jag nu blivit så ren, ren, ren, ren..






Ännu en mamma-skruttbild men jag ahr inte så mycket annat att välja på för tillfället.. Får bli flitigare med kameran..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0