Lite skit i hörnen..

Jahaja, nu har man i alla fall fått sig lite till livs.. Man tager vad man haver, pitabröd med köttbullar.. Inte det godaste jag ätit i mina dar men det mättade åtminstonde.. Och vad man jag har ju bara spenderat tre år av mitt liv på restaurangskolan så vad kan man begära av mig?! Helt ärligt så kan jag ju faktiskt skylla på att jag under två av åren läste hotell/servering.. Så jag fick ju bara kocka i ett år.. Nä, då klarar man inte av mycket mer än att värma på bröd och köttbullar i micron..

Usch, borde skämmas, släfan som jag är så har jag inte gjort ett förbannat jäkla skit idag.. Trots att jag har massor av grejer jag borde göra.. Har åtminstonde ringt ett viktigt samtal.. Tyvärr var det ju ingen som besvarade mitt viktiga samtal, men vad fan..

(Nu låter skrutt, måste springa och kolla vad hon vill, inte vill hon sova i alla fall..)

Jo just det, fick ett paket nerpressat halvvägs i brevinkastet idag.. Undrade vad det var för spännande som inte ens gick att få ner i lilla luckan.. Blev något besviken när det visade sig vara dammsugarpåsar.. Dammsugarpåsar?! Vad är det för skit att få hem?! Jag dammsuger ju inte (bör påpekas att mannen faktiskt dammsuger ibland så det är inte helt översvämmat av damm här hemma).. (Måste dock påpeka att det inte händer jätteofta så lite dammelefanter har vi faktiskt i hörnen).. (Måste också påpeka att det nu låter som att vi är riktiga skitgrisar här hemma, men det är vi inte).. Måste tyvärr påpeka att mitt förra påpekande inte riktigt sätmde, vi är faktiskt lite skitgrisar, men jag har hört att lite damm i hörnen bara visar att man har något bättre för sig än att städa).. (Måste göra ett sista påpekande, det är lite mer utav en note to self kanske, SLUTA använda alla dessa parenteser!!)

Nu hoppas jag att det är CSI på tv som jag kan underhålla min tvtörstande själ med.. Me like teveee, glah!! Åh, väntar förresten på att de kommande timmarna ska pasera fort nu så att älskling kommer hem från jobbet.. Han är ju lite utav en Willy Wonka (minus chokladen) och jobbar på godisfabrik.. Bad honom ta med sig lite gotter hem.. Tyvärr är han väl inte hemma förrän bortåt tolv halv-ett inatt och då kanske det är lite sent att proppa i sig socker..






Får bli ytterligare en tomtebild, julen är ju trots allt på intåg..

Kommentarer
Postat av: emma

jag förstår henne, benji madden är heeet! har ni haft en mysig kväll bejb?

2009-12-14 @ 23:46:43
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0