Kräk-o-rama 3000..

Hej hopp.. Här har vi just haft kräk-o-rama.. Skrutt vaknade och var gnällig, jag tog upp henne och fem minuter senare kaskadkräktes hon ner hela sig, hela soffan, hela mig och i stort sett hela Huskvarna.. Mysigt där.. Det sprutade ur både mun och näsborrar, fin-fina grejor vill jag lova.. Och skicklig var hon, trots att jag hade jeans, linne och tröja så lyckades hon kräkas så att både mina trosor och bh var nerspydda.. Ja, den tjejen kan kräkas!! Nu har hon tvättats av fått ny pyamas och somnat och jag har fått mig en dusch (en något renare dusch än den hon gav mig alltså).. Hoppas att hon får sova gott resten av natten och att jag ska lyckas somna med.. Man blir ju lite nojjig, vill ju inte att hon ska börja kräkas igen och typ kvävas av sina spyor bara för att jag ligger och sover.. Löjligt jag vet men jag skyller på att jag är förstagångsmamma..

Undrar om det här kan vara en biverkning på grissprutan hon fick i eftermiddags?!






Såhär pigg och fräsch var hon INTE för en stund sen..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Stackars liten =(

2009-12-09 @ 15:34:24
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0