Kändiskärlek?!

Helfvetes vad kallt det är.. Med tanke på hur jag har gått och svettats de senaste dagarna så är det smått galet att jag nu ligger med dubbla tröjor och filt över mig.. Jaja, det var väl inte riktigt det jag hade tänkt att skriva..

Det jag egentligen tänkte skriva om är det här med kändiskärlek.. Det var som såhär va att vi härom kvällen gjorde ett litet frågeformulär som jag och mannen besvarade för att se vem som vet mest om den andra.. Det här har vi med i programmet för att fylla ut sidorna lite.. Men hur som helst så kladdade jag bara ner lite snabba frågor för att det skulle gå fort.. En av frågorna behandlade ämnet kändiskärlek.. Vem är hans/hennes kändiskärlek?!

Blivande maken skrev att jag aldrig hade yppat något angående ämnet.. Say what?! Här går jag mest hela dagarna och tjatar om två herrar, två mycket speciella herrar.. Herrar som jag gärna skulle gifta mig med om det nu inte vore så att jag ska gifta mig med den här andra speciella herren här hemma.. Johnny Depp och Joakim Thåström!! Vilka män alltså.. Vackra, lite mörka och en gnutta annorlunda.. Man kan inte annat än att älska dom..
Så, trots med evinerliga tjat om dessa herrar så påstår den blivande maken att jag aldrig har yppat något om det.. Bullshit säger jag..

När jag skrev frågan så "försäger" sig den blivande maken lite och menar att han ju inte har någon celebritycrush.. Men jag kan inte riktigt tycka att det stämmer.. När jag tänker på hur mina egna kändisförälskelser ter sig så skulle jag säga att han nog visst har en kändiskärlek.. För på samma sätt som jag tjatar om de två nämnda herrarna, tjatar han om en speciell dam.. Nu vet jag inte riktigt om den här damen är så mycket utav en "dam", kanske inte riktigt rätt ord för att beskriva henne.. Men hur som helst.. Namnet på denna dam som kommer ut ur hans mun minst någon gång i veckan är Jenna Jameson.. (Som jag sa, kanske inte så mycket en dam)..

Alltså, han pratar om henne på samma sätt som jag pratar om Depp och Thåström.. Varför är då inte hon hans kändiskärlek när de där karlarna är mina?! Vad är skillnaden?! Han är en macho-man och kan inte erkänna att han har en celebritycrush, eller?!

Jaja, det är i alla fall min åsikt att han visst är lika löjlig som jag är och är lite småkär i en kändis.. Någon annan som har en tanke kring det här??








Kändiskärlek?? Ja!!





Kändiskärlek?? Ja!!






Kändiskärlek?? Ja, nej eller.. Va?!

Kommentarer
Postat av: emma

haha kul med snö ju ;) definitivt kändiskärlek åt johnny depp! han är så jävla het den mannen

2009-12-15 @ 20:18:25
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0