Jag ska måla hela världen lilla mamma..

Skönt.. Har pratat med mamma i telefon ett tag nu och fått tänka på lite annat än bara bröllop.. Känns betydligt bättre nu än för någon timme sen.. Svänger fort det där humöret.. :) Nä, men det är fantastiskt det där vad mammor, trots att man är vuxen, kan ha en lugnande effekt på en.. Vi gillar't!! Min mamma är bäst!! BÄST, hör ni det?!

Nu ska jag nog försöka väcka mannen i huset och se om vi kan få program, placeringskort, barnmeny och allergimenyer färdiga.. Vore skönt, blir ju lite mindre att tänka på då.. Sen är det ju mest shopping kvar och alla andra förberedelser som inte går att göra något med förrän dagen för bröllop eller så.. Programmet känns ju som det största projektet så får vi det klart så blir jag en glad kvinna (tjej, tös, flicka, brud?)..

Ja, vad är jag egentligen?? Jag är 24 år, vilket borde göra mig "typ" till en brud, tjej eller något sånt.. Men jag är mamma och ska gifta mig och då är det väl lite mer kvinna över det hela.. Nä, tänker nog hålla mig till att bara vara jag.. Och jag:et kan ju få pendla mellan att vara den mycket vuxna mamman, den något barnsliga sims-spelaren, den unga kvinnan i sina bästa år, den lilla dottern som faktiskt behöver mammas tröst ibland och så vidare.. Jag är jag!!

Nä, som sagt var.. Väcka vissa utvalda familjemedlemmar (vissa andra icke-utvalda familjemedlemmar får gärna fortsätta sova, länge)..






Min mamma, skrutts mormor och en av de BÄSTA människorna i HELA världen!!

Kommentarer
Postat av: emma

åh finfin bild (: kärlek när den är som bäst. hoppas ni har en bra söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0