I chocktillstånd och exclusive hiss/diss med the one and only: SKRUTT..

Nu ska ni få höra det sjukaste!! Min bebbe är något av ett matvrak (kan hon ha fått det från mor sin?).. Men ikväll hände det galnaste.. Donnan vaknar, det är dags för käk.. Stora damen som hon är så ska hon få lite välling (modersmjölksersättning är ju bara för töntar).. Nu är det som såhär va, hon blev ju stora damen för inte så länge sen så hon har inte smakat välling sådär jättemånga gånger (en gång tidigare).. Hur som helst, eftersom jag vet hur stor aptit denna lilla dam har så gör jag iordning en redig flaska välling.. Och vad händer?! Jo, hon tar en slurk och kastar sen bort flaskan.. Kastar bort den!! Min lilla frossare dricker inte upp sin flaska, hon knappt smakar på den.. Så detta till ära ska jag ha en liten hissa/dissa-lista skrutt-edition..


Hissa!!

1. Modersmjölksersättning, finns det något godare, ärligt?! I know you love it, bitches!!

2. Tummen.. Alla vet ju att det är så 2008 att suga på pekfingret, hallå liksom.. Inse att det är 09 nu, att suga på tummen är ett måste!!

3. Mammamys, alltså som jag sa på 2:an så är ju pekfingret värsta 2008.. När det gäller myset med mamma så är det värsta heta grejen under hela 00-talet.. Och jag kommer passa på att mysa med morsan så länge jag bara kan (inte lång tid kvar på året nu, nyårsafton närmar sig, who's gonna party?!) Nä, men allvarligt, nallen släng dig i vägen, min morsa är mysvänlig!!

4. Partyblöjor!! You gotta love them!! Ja, jag vet att min mamma dissar dom fett mycket.. Men hallå, den gamla kärringen fattar ju INGENTING!! En rejäl jäkla bajsblöja är den nya heta it-grejen.. Alla önskar dom hade en, men det är ju bara vissa av oss (dom som är lite bättre än alla andra) som faktiskt har äran att äga en.. avundsjuka bitches?!


Dissa!!

1. Välling.. Alltså, det är ju ungefär lika troligt att jag skulle äta välling som att alla blondie-bloggers skulle äta en fet hamburgare.. Man har väl en diet att följa, hallå liksom..

2. Tidiga kvällar, ärligt det är fan bara små pluttebebisar och gamla tanter som går och lägger sig tidigt.. Man måste ju vara vaken länge och PARTY ALL NIGHT LONG!! Fy fan alltså, fatta igår.. Måndagkväll (måndag liksom) och jag bara WOHOO ge mig en flarra modersmjölksersättning och sen jävlar kommer det levereras partyblöjor.. Ja, jag vet ju att inte alla kan hålla på som jag (hur orkar jag vara uppe typ varenda kväll i veckan och dricka så jävla mycket modersmjölksersättning?) men är man hot, hot, HOT så orkar man.. Mjau.. Jag säger bara till alla som går och lägger sig tidigt - losers!!

3. Torra blöjor - har det någonsin vart inne, hallå liksom.. Nä, i år är det verkligen the wet-look som gäller blöjmässigt.. Fasty man måste ju passa sig, har man dom för länge kan man få så jävla ont i stjärten (typ som morsan får i fötterna av högklackat).. JA, i alla fall, alla ni som kör på torra och rena blöjor, ni måste ju fatta att ni är så jävla ute!!

4. Gå, det är ju bara töntar och fjortisar som går.. Ja, inte så många kommentarer om det där med att gå, men det fattar ju alla att det är så sjukt B att gå.. Nä, ni losers borde satsa på att försöka lära er krypa istället, som MOI!!


Ja, det var allt skrutt hade att säga i sin hissa/dissa-lista.. Vem vet kanske kommer hon tillbaka som gästbloggare igen och gör en ny lista.. Den som lever får se..






Bjuder på en mammamysbild till skrutts ära.. (I ett hus vid skogens slut)..

Kommentarer
Postat av: matilda

vill du preumenrea på varandras bloggar föresten?

2009-12-15 @ 21:43:07
URL: http://matildalager.blogg.se/
Postat av: MALIN

HAHA! Soooo LOVELY! HI! :D SKRUTT ÄGER!!!

2009-12-16 @ 07:06:44
Postat av: emma

du och jag är lika besatta av tanken på att ha en hög med beundrare efter oss, jag gillar det ;) och förresten, tummen is the shit!

2009-12-16 @ 09:51:22
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0