Hungern river hans vargabuk..

Här händer det banne mig inte mycket.. Har spelat jungle magic i några timmar.. Så bra gick det att ta sig iväg till IKEA för sista julshoppingen.. Tsk.. Nä, men det får bli imorgon.. Idag får vi väl se till att städa och fixa lite bröllopsgrejer.. Tycker inte vi gör något annat på våra helger.. Blä, men nu är det ju i alla fall snart över.. Sweet..

Nähä, om man kanske skulle ta och lira gura och sjunga med skrutt en stund.. Fast vet inte hur bra det kommer gå.. Det var lääänge sen jag spelade mycket så mina stackars fingertoppar gråter nu när jag ska spela.. Blä för det.. Men är väl bara att härda dom igen.. Fast kanske inte ska härda för mycket nu innan bröllopet.. Hehe, vet inte hur fint det är när man ska visa upp ringen att ha en massa valkar på fingertopparna.. :P

Jaja, mycket snack om ingenting.. Nu ska jag ta mig i kragen.. Åh, och äta någonting.. Märkte just att min mage skriker av hunger.. Stackarn.. Får vi ta och råda bot på..

Bajen hajen..






En lite småskeptisk och halvmissnöjd skrutt..

Kommentarer
Postat av: emma

jag äter med min dude. han göder mig som vanligt. hur har ni det ikväll?

2009-12-18 @ 19:53:46
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: emma

sötaste! vad ska er lilla familj göra imorgon lördag?

2009-12-19 @ 02:17:57
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0