Fullt upp..

Hoppsan, surprise, hade visst inte gått och lagt mig än.. Fastnade här framför datorn (som vanligt).. Kom att tänka på gårdagskvällen .. Började med placeringskorten då.. Mindre kul.. Är verkligen så less på hjärtan nu att jag kan kräkas..





Såhär satt jag och tejpade fast min mall och klippte.. Hjärta efter hjärta..





Och arg var jag, och ont i fingrarna hade jag..




Trots att jag satt i timmar och höll på med det där så vart jag inte färdig.. Klippandet är klart men klistrandet är kvar.. Måste sätta mig någon dag och fixa det där.. USCH!!

Jaha, imorgon blir det någon annan som får använda saxen.. Då ska jag till frissan och förhoppningsvis bli av med en del av svintorufset.. Helt klart välbehövligt.. Som jag tidigare nämnt så får jag ju dreads om jag inte borstat håret på någon dag.. Ingen höjdare.. Risken är nog dock att klippningen inte kommer kunna ta bort allt det slitna.. Då skulle jag nog behöva bli korthårig, och det har jag ingen lust till..

Vi har fler planer för morgondagen.. Ska träffa prällen.. Spännande.. Prata ihop oss lite inför den stora dagen.. Tycker alltid det är lika läskigt att prata med präster.. Är ju inte överdrivet religiös av mig men gillar ändå grejen med att gifta sig, döpa sig och så vidare i kyrkan.. Det blir liksom lite pampigare och känns lite mer på riktigt då.. Men i alla fall, det blir lite läskigt att träffa prästen för dom ställer alltid sådana jobbiga frågor.. Som jag inte alltid kan svara helt ärligt på.. Men jag tycker att en lite viut lögn angående religion kan vara okej.. Hellre det än att dissa prällen och säga att den där Gud kan ta sig i rumpan men du får fasen ändå ta och viga mig, typ..

Det står ännu mer på schemat.. Ska hämta upp killens dotter (den ickegemensamma dottern, den andra är ju allt här hos oss).. Hon har mamma-jul i år så vi passar på att träffa dottern imorgon och en stund på julaftonsmorgon för julklappsutdelning och mys..

Sen blir det till att åka ut till Strångkan till modern.. Min moder alltså.. Trevligt värre.. :)

Nä, nu måste jag fasen gå och lägga mig.. Ska upp helt djävulusiskt tidigt (mot när jag brukar gå upp) och vara hos frisörskan kl. 10.. Huvvaligen, orka.. Jaja, godnatt på er folket!!





-Ärligt, du skojar?! Menar du allvar med att vi ska upp så tidigt?! Du är ju inte riktigt klok..


Kommentarer
Postat av: emma

det kan jag förstå! har ni hämtat er efter resan än? (:

2009-12-23 @ 01:23:29
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0