Fotosession..

Nu har vi tagit lite foton skrutt och jag så att jag har något att lägga upp på bloggen.. Tycker själv att det blir så tråkigt att läsa inlägg när det inte är några bilder.. Sen om bilderna kanske inte är helt väsentliga för inlägget är sak samma.. Sen eftersom jag är något partisk så tycker jag ju att det aldrig kan bli för mycket bilder på min lilla busa.. ;)

Usch, är riktigt trött nu och funderar faktiskt på att ta en tidig kväll.. Imorgon blir det nämligen nya äventyr för mig och lillmadamen.. Vi ska till BVC, ska bli spännande att se hur stor hon har blivit nu.. Känns som att hon väger en hel del nu.. :D Skruttis ska träffa läkaren också för halvårsbesiktning men det ska nog bara gå bra.. Tänkte ta och diskutera det här med vaccinet lite med dom också.. Tycker det är så svårt att få något hum om huruvida man bör ta det eller inte bara genom att kolla nyheterna osv.. Blir så mycket blaha blaha så man vet inte vad som stämmer..

Nä, nu klagar min donna lite så ska väl ta och fixa till en flaska och plocka fram en pyamas.. Sen blir det natti natti, åtminstonde för hennes del..





Det är inte alltid alla bilder blir bra som synes..





Någon som har lite problem med vikten kanske?! ;P





Som sagt var, inte alltid som hon blir så fin på bild.. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0