Ca 4dagar kvar till bröllopet och SJUK, dålig tajming?!

Nu är det inte många dagar kvar tills bröllopet.. Men en sjuhelsikes massa saker kvar att göra.. Blä.. Och förkyld så in i helvete har jag blivit.. Inte alls bra.. Inte bra på en fläck.. Det absolut intebraigaste som kunde hänt.. Jag kommer få viska fram ett ja med min hesa halvdöda röst.. Men hostarna och snörvlingarna dom lär däremot eka i kyrkan.. Skit, skit, skit!!

Ja, som sagt fullt upp nu, och mannen har åkt hem till Huskvarna för att jobba ett par dagar.. Också dålig tajming, men har man en idiot till chef så har man.. Lillasyster kommer förhoppningsvis snart in till stan för att hjälpa mig med allt som ska göras.. Och morfar hjälper till i eftermiddag då kläderna ska hämtas.. I den här glötan känns det ju inte som att man vill bära runt på kläderna ute..

Nä, ska nog inte skriva så mycket nu för jag kör på batteri.. Helt värdelöst men orkade inte böja mig ner bakom fotöljen och hitta kontaktuttaget.. (Haha, vad kul, när jag läste vad jag skrev så såg jag att det nästan står tuttar, kontak-tutta-get, så bra är min humor när jag är sjuk)..

Nähä, försöka få på min arma kropp lite kläder och få i min inte fullt lika arma bebis lite mat innan vi ska snörvla oss ner på stan.. Varför blir man sjuk nu?! Så fruktansvärt dumt!! Jag skulle ju inte bli det.. Hur kul är det att vara dunderförkyld, snorig, hostig, trött, febrig och allmänt äcklig på sitt bröllop?! Jag är så arg på det här.. Fy så arg jag är.. Uj uj uj.. Nästan så jag kokar av ilska, eller så var det av febern.. Nä, får bli en sväng till apoteket och säga till dom att ge mig allt dom har och att de ska göra mig frisk till på torsdag..

Åh, fantastiskt.. Nu är lillasyster på väg (kom någon gång imorgon förmiddag sa jag igårkväll, jag tror att hennes klocka går på jullovstid)..

Och förresten mår jag illa också.. Och förresten igen så hade jag gallont i natt och det har fortfarande inte gått över helt.. Ibland får jag gallan om jag stressar för mycket.. Är det någon som tror att man stressar lite när det är cirkus fyra dagar kvar tills man gifter sig?!

Nä, skjut mig i huvudet, någon barmhärtig jävel!!






Skrutt är i chocktillstånd.. Kan inte förstå hur hennes mor kan vara så klantig och bli så sjuk när hon ska gifta sig..

Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Sinova forte, hjälper alltid mig vid förkylningstider. Man blir kry på bara 2 dagar. Hoppas du hinner blir frisk innan torsdag, håller alla tummarna för det.

2009-12-28 @ 14:10:58
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

neeej! du måste blir frisk! hur känns det annars inför bröllopet? nervöst? (:

2009-12-28 @ 20:56:53
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0