Börjar bli gammal..

Min lilla donna börjar bli gammal.. Hon blev ett halvår den 29:e.. Jisses, det går fort minsann.. Och vad säger det om mig?! Börjar jag också bli gammal?! Det trodde jag häromdan i alla fall.. Var ute och gick och helt plötsligt knäppte det till i höften poch den ville kanppt bära mig.. Vafan, är det redan dags att skaffa ny höftkula?! Hej, jag heter Linda jag är 24 going on 85.. Nä, någon måtta får det vara på eländet..

Jag vill inte åldras så fort.. Och vad fan är grejen med att tiden bara går fortare ju äldre man blir?! När man var liten varade ett sommarlov i en hel livstid.. Nu, jag hinner knappt sätta på mig sandalerna och kliva utanför dörren så är sommaren slut.. Nä, helt värdelöst är det..

Men det var det där med att min lilldonna börjar bli gammal.. Nu dröjer det inte innan hon kryper och sitter.. Och efter det går det bara ännu fortare.. Hon är redan på godväg att krypa, det är fortfarande magen som är lite tung att lyfta upp (kan jag tro sån tjockis som hon är).. Och sitta kan hon ju om man bortser från att det blir lite fällknivsvarning över det hela..





Hon kan hon..





Men oftast är det magen som gäller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0