Bittert..

Sådär ja, nu är man människa igen (weii, klarade av att skriva människa på första försöket utan att det blev männsika).. Fy vad jag är less på min galla.. Att den aldrig ger sig.. Och varför ska det "bara" vara grus i gångarna?! Varför kan det inte vara stenar som ger mig en inflammation så att dom kan ta bort galljäkeln?! Nä, vi ska dra ut på lidandet så länge vi bara kan.. Åh, blir arg, arg, arg..

Nähäpp, nu ska jag ta och ringa till vårdcentralen.. Men först blöjbyte på skruttan..

Kommentarer
Postat av: emma

fy fan. jag tycker synd om dig. har hört att gallanfall gör så jävla ont. hoppas du blir bättre snart

2009-12-21 @ 10:44:02
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0