Big Mama..

Oj vad kvällen segar sig fram nu.. Här är aktivitetsnivån mycket låg.. Lite trisskrap, lite tv-spelande och lite bebismys.. Men roligare än så blir det faktiskt inte här i vårat hem en lördagskväll.. Skiljer sig inte jättemycket från en vardagskväll faktiskt.. Skillnaden skulle väl i såfall vara att tv-tablån är mycket sämre på helgen än på vardagarna.. Suck och pust, vad ska en stackars hemmamamma göra med sin tid när hon inte kan ligga och tjocka sig i tv-soffan?! Tips någon??

Jag gillar verkligen mitt mammaliv som (som sagt var) går ut på att ligga i soffan och bara bli fetare och slappare och slöare och allt mer hjärndöd.. Jag eftersträvar att till slut lösas upp till en blöt fläck i soffan som bara är.. Eller nä, det skulle bli väldigt svårt att mysa med bebis då.. Så vill nog inte riktigt lösas upp.. Men vill i alla fall bli en stor fet kossa American style.. Perfekt att bara kunna klämma in bebis mellan några av fettvalkarna så vet man alltid vart man har henne, samtidigt som hon får mysa och gosa med mamsen..

Nej usch, nu måste jag sluta skriva, det bränner för mycket kalorier.. Skäms på mig!!






Fasen gick 25:- back, vann bara 75:-..






Continuat har han gjort och det låter pfjiung pfjiung från tv:n när han nu skjuter sina konstiga novastrålar..






En glad dagens skrutt.. Finklänning och allt.. Sweet..

Kommentarer
Postat av: emma

haha baby bridezilla är fan coolt ;) hoppas ni har haft det mys ikväll sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0