Att spruta eller icke spruta, det är frågan..

Blä, är trött och seg men har ingen lust att gå och lägga mig.. Vill inte att det ska bli imorgon nämligen.. Ska nämligen gå och få nöffnöffsprutan.. Ick.. Det blir vårt familjenöje denna veckan.. Att gå och tortera hela familjen.. En fundering.. Jag minns när man var yngre och fick sprutor lite då och då.. Då brukade spruttanten säga att nu sticker det till och svider lite.. Jag undrar hur deras känsel är egentligen.. När det sticker till och svider lite känns det som att hela armen ska explodera och trilla av.. Tycker därför att det blir lite småjobbigt nu när jag går med lillskruttan och hon får alla sina bebisvacciner.. Den sköterskan säger också att nu kan det kännas lite, sticka till och svida en aning.. Jag vet ju vad hon egentligen menar och tycker det känns lite jobbigt att utsätta lillbusan för det.. Men vafan, jag överlevde alla sprutor jag fått så det ska väl hon också göra.. Och hon brukar alltid ge sköterskan ett stort leende innan vi går därifrån så jag gissar att hon inte tycker det är hela världen ändå.. Jaja, får se hur det går imorgon bara för att jag skrev såhär nu.. Då lär hon väl bli oxtokig och vägra sluta gråta..





You talkin' to me, biatch?!

Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Kan trösta lite med att jag kände inte alls när jag tog nöffnöffsprutan. Bara efteråt.

2009-12-08 @ 08:44:14
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: Natha

Ingen fara inte :) Det gör inte så ont alls. Stelkrampen var rejääääääält mycket värre :S

2009-12-08 @ 11:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0