Inget alls..

Nädå, jag har inte alls bloggtorka.. Inte på en fläck.. Nix-pix.. Okej då, kanske lite.. Men bara lite.. Eller lite mycket.. Jo, så är det nog.. Men jag kan ju inte rå för att jag inte är som alla andra tjejer/kvinnor/tanter i bloggvärlden som hittar på saker varje sekund av dygnet.. Nä, just det.. Inte mitt fel.. Alla dessa krav.. Jisses.. Jag kan väl inte springa och fika stup i kvarten.. Eller shoppa massa kläder och smink.. Eller åka utomlands ett par gånger i veckan..
Nä, nu lär det inte hända så mycket spännande förrän i augusti (om jag nu inte går över tiden en massa) då ungen ska ut.. Fast förhoppningsvis ska jag väl komma på någonting att skriva innan dess.. Men inte just precis nu..
Kolla på Donnie Darko istället.. Om ni vill ha något intressant att göra alltså..

Kommentarer
Postat av: Annica

Det är okej! That´s life..

2010-05-01 @ 22:59:23
Postat av: bitterfittan

oh, donnie darko gillar vi

2010-05-03 @ 00:40:10
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0