Syrabad..

Jisses, vad den där damen kan strejka när hon ska nanna lunch.. Man kan tro att jag lagt henne i svavelsyrebad istället för sängen.. Men jag tror i alla fall att jag la ner henne i spjälisen?! Får nog tänka efter lite nu.. Jo, jag är helt säker på att det v ar sängen jag la henne i.. Fast, hmm.. Skriken tyder ju på något annat.. Fasen vi skulle aldrig ha ställt baljan med frätande medel precis bredvid hennes säng.. Är ju så lätt hänt att man stoppar ungen fel.. Bäst jag går och kollar vad skriken beror på.. Säng eller syra?!






Skruttans första fylla.. Alltså babysiterfylla.. Alltså full babysitter.. Vi är faktiskt inte den sortens föräldrar som ger våra barn sprit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0